Нашата стратегия: Blue Agenda

Blue Agenda определя нашия курс на бъдещо развитие.
Щефан Ф. Хайденрайх, Председател на Борда на директорите на Beiersdorf AG

Усет към нуждите и желанията на нашите потребители, дисциплиниран подход към управлението на марките и проучвания и развитие на продукти, ръководени от стремежа към иновации, са нещата, които са превърнали Beiersdorf в това, което е днес. Въпреки това, ние се целим да се справим дори по-добре за в бъдеще, стъпка по стъпка, и да продължим устойчивия успех на компанията в дългосрочен план. Нашата визия е да бъдем номер 1 в съответните пазари и категории. Нашият компас е нашата Blue Agenda. Представена през 2012, тя определя курса, който ние следваме, когато се изправяме лице в лице с предизвикателствата на бъдещето и който ни води към постигане на целите ни. Тази стратегическа програма се фокусира върху засилване позициите на марките ни, увеличаване на силата ни в иновациите, разширяване на присъствието ни в развиващите се пазари и върху ангажираните ни служители. 

Blue Agenda в един поглед