Продуктите
на Beiersdorf са успешни навсякъде по света, защото потребителите ни се
доверяват. За да подсилим допълнително това доверие, ние правим значителни
инвестиции в дерматологични проучвания и иновативни технологии, анализи на
глобални и локални тенденции и постоянство в глобалната идентичност на
марката.
Марките на Beiersdorf обединяват международни тенденции с регионални
потребителски нужди, защото няма дори и два пазара, които да са еднакви, а
изискванията на потребителите по отношение на грижата за кожата се различават
значително в различните континенти. Ние провеждаме обширни потребителски
изследвания и имаме местни изследователски центрове, за да останем колкото се
може по-близо до потребителите.
Един от факторите, които движат глобалния ни успех, е способността ни за
създаване на иновации. Активностите по проучване и разработване на нови
продукти винаги са играли ключова роля в Beiersdorf. Много от резултатите при
проучването и разработването на продукти, като например откриването на NIVEA Creme, сложил началото на революция в
грижата за кожата през 1911 г., са ни помогнали да утвърдим глобални
стандарти.